Dodací podmínky

Produkty a ceny produktů

Ceny produktů jsou uváděny v souvislosti s prezentacemi produktů. Naše produkty jsou včetně DPH. Rozpis daně je vidět v nákupním košíku a v potvrzení objednávky.

Platební metody

Objednávku lze zaplatit v online bance. Ve všední dny zpracováváme platby, které přišly na náš účet do 12 hodin a převodní příkazy ke zpracování týž den. V našem internetovém obchodě bohužel momentálně nejsou k dispozici žádné jiné platební metody.

Nezaplacené objednávky

Vyhrazujeme si právo zrušit objednávku, pokud nebyla zaplacena na náš účet do pěti bankovních dnů.

Neoznámené doručení

Respektujeme soukromí našich zákazníků. Objednávky vždy balíme do diskrétních hnědých nebo bílých balíčků, poštovních tašek nebo obálek. Na zásilkách nejsou žádná loga ani zmínka o názvu našeho obchodu. O tom nám nemusíte psát zvlášť!

Způsoby doručení

Pro doručování zásilek používáme primárně Posti. V závislosti na skladové situaci budou produkty odeslány co nejdříve, nejčastěji ještě tentýž den, obvykle však nejpozději do dvou pracovních dnů po obdržení platby. Když zásilka dorazí k vyzvednutí, obdržíte oznámení o doručení prostřednictvím textové zprávy nebo e-mailu. Poté je možné zboží ihned vyzvednout. Listové zásilky jsou doručovány klasickou listovní poštou ke dveřím nebo do schránky.

Náklady na dopravu

Ceny za doručení se mění v závislosti na obsahu nákupního košíku nebo výběru zákazníka. Náklady na doručení můžete vždy sledovat na pravém postranním panelu stránky. V případě nevyzvednutí balíku ve stanovené lhůtě a jeho vrácení jako kancelářské zásilky budou náklady na opětovné zaslání účtovány předem odběrateli.

Prodejní oblast

Produkty prodávané v internetovém obchodě jsou dodávány do regionu EU.

Stav skladu

V našem internetovém obchodě byla samostatně oznámena skladová situace internetového obchodu a skladová situace obou prodejen. Stav skladu je neustále aktualizován, vyhrazujeme si však právo na změny stavu skladu.

Nepřijímáme objednávky po telefonu, e-mailu nebo na prodejně. Dotazy podané telefonicky, e-mailem nebo na prodejně nejsou závaznou objednávkou. Seeds of Love nezaručuje, že produkt dotazovaný těmito způsoby bude později dostupný. Poptávka rovněž není pro zákazníka závazná. Za závazné objednávky považujeme pouze předplacené objednávky provedené prostřednictvím našeho internetového obchodu.

Pro nezaplacené objednávky nerezervujeme produkty.

Doba dodání

Objednávky zadané v internetovém obchodě se snažíme zpracovat a odeslat obvykle ve stejný den nebo nejpozději dva pracovní dny po obdržení platby. Snažíme se udržovat náš inventář aktivní, zejména u nejoblíbenějších položek, ale pokud je vámi objednaná položka dočasně vyprodaná, dáme vám vědět e-mailem. Pokud si přejete, odešleme celou objednávku, jakmile obdržíme chybějící produkt. Naším cílem je dodávat objednávky kompletní. Pokud je produkt delší dobu vyprodaný a nemůžeme ho v rozumné době obstarat více, je možné objednávku dodat po částech.

Právo na vrácení

Zákazníci internetového obchodu mají dle zákona o ochraně spotřebitele právo zrušit svou objednávku nebo její část do 14 dnů od obdržení objednávky. Právo na vrácení se vztahuje pouze na nepoužité, prodejné produkty. Otevřením zapečetěného obalu vyprší právo na vrácení. Nezapečetěné produkty lze prohlížet stejně jako v obchodě, tedy zboží si prohlédnout zvenčí. Použitím produktu způsobem, který jej činí nevhodným k prodeji, zaniká právo na vrácení.

Vrácení vadného produktu

Veškeré vrácení musí být vždy předem dohodnuto s obchodníkem. Reklamační lhůta po vyzvednutí produktu je 14 dní. Nejlepší způsob, jak nás kontaktovat, je prostřednictvím kontaktního formuláře na webu. Vadný výrobek se zpravidla pouze vymění za stejné nové zboží. Prodávající nehradí náklady vynaložené na vrácení, ledaže by bylo vrácení předem dohodnuto s prodávajícím. Vrácené zboží zaslané na dobírku prodávající nevyužívá.

Zásilky poškozené nebo ztracené během doručení

Bohužel i přes pečlivé balení se Kuljetusliike ne vždy podaří doručit balíky neporušené. Z tohoto důvodu je dobré již při přebírání zásilky zkontrolovat stav balíku a případné poškození v balíku.
Pokud došlo k poškození zásilky při poštovní přepravě, sepište HNED HNED škodní protokol. Kontaktujte také prodejce, dohodneme se na dodání nového produktu. 

Pokud se váš balíček nebo dopis cestou ztratil, doporučujeme vám kontaktovat zákaznický servis Posti podle zvoleného způsobu doručení.

Kontaktní údaje

Ve všech záležitostech souvisejících s objednávkami nás můžete kontaktovat takto:

E-mailem z info@seedsoflove.fi

ID Y: 2725332-3