Často kladené otázky

Nákupy v kamenných prodejnách


Kde se nacházejí vaše kamenné prodejny? Do kdy máte otevřeno?

Umístění a otevírací dobu prodejen najdete na stránce Prodejny a otevírací doba.

 

Jaké platební metody jsou k dispozici v kamenných obchodech?

V současné době naše obchody přijímají platby v hotovosti, platby kartou (Visa a MasterCard) a kryptoplatby (Bitcoin, Litecoin a Ethereum).

 

Jak mohu v obchodě platit kryptoměnami?

V našem obchodě můžete platit kryptoměnami naskenováním QR kódu našeho kryptoplatebního zprostředkovatele a provedením převodu pomocí aplikace pro měnu a peněženku na vašem vlastním mobilním zařízení. Při platbě kryptoměnami povolte cca. 15 minut na potvrzení platby. Vezměte prosím na vědomí, že směnný kurz našeho zprostředkovatele krypto plateb nemusí být nutně v reálném čase a může se lišit od nejnovějšího směnného kurzu. Platba se vždy provádí na základě směnného kurzu našeho platebního zprostředkovatele. Náklady hradíme vlastnímu makléři, ale ostatní náklady si musíte hradit sami.

 

Mohu nakupovat přímo v obchodě nebo si musím produkty předem rezervovat v online obchodě?

Produkty můžete zakoupit přímo v obchodě. Produkty není nutné předem rezervovat prostřednictvím internetového obchodu. Upozorňujeme však, že produkty rezervujeme pouze pro předplacené objednávky.

 

Je skladová dostupnost uvedená na produktových stránkách správná?

Ano, skladová dostupnost uvedená na produktových stránkách je správná. Dostupnost produktu si tak můžete snadno a rychle ověřit na stránce produktu. Samozřejmě se občas mohou vyskytnout drobné chyby v zůstatcích zásob. Stavy skladů pravidelně kontrolujeme, takže naprostá většina informací o dostupnosti je aktuální! Pokud chcete potvrdit dostupnost produktu, můžete zavolat do obchodu a zeptat se přímo. Bohužel, dostupnost produktů nelze potvrdit prostřednictvím chatu a e-mailu zákaznického servisu, protože zástupce zákaznického servisu vidí stejné informace jako jsou zobrazeny na produktových stránkách.

 

 

ONLINE OBCHOD

Jaké způsoby platby jsou přijímány v internetovém obchodě?

V internetovém obchodě lze v tuto chvíli platit pouze bankovním převodem. Bohužel, z důvodu problémů s platbou kartou, jsou platby kartou dočasně nedostupné. Pokud jsou informace na této stránce zastaralé, můžete aktuální platební metody zobrazit na stránce pokladny. Zkoumáme možnosti dalšího přijímání plateb kartou a kryptoměnami.

 

Jak rychle obdržím svou objednávku?

Platby obvykle zpracováváme každý pracovní den a objednávky odesíláme do 1-3 pracovních dnů od obdržení platby. V současné době hlavní přepravní dny jsou úterý a pátek.

V závislosti na zvoleném způsobu doručení zásilka obvykle dorazí do 1 až 14 pracovních dnů poté, co opustila náš sklad, v závislosti na zemi vašeho bydliště.

Proto je dodací lhůta od okamžiku zadání objednávky cca. 2 až 17 pracovních dnů. Průměrně jsou objednávky doručeny do 4 pracovních dnů od zadání objednávky.

Produkty jsou obvykle k dispozici okamžitě, ale někdy se může situace na skladě lišit. Pokud Vámi objednaný produkt není ihned k dispozici, budeme nejdříve cca týden ověřovat jeho dostupnost. Pokud nebude možné produkt dodat, budeme Vás kontaktovat a domluvíme se na výměně produktu.

Vezměte prosím na vědomí, že dodací lhůty, které uvádíme, jsou odhady, a faktory jako sezónní časy a nepřekonatelné překážky mohou ovlivnit dodací lhůty.

 

Jsou produkty odesílány z vašeho vlastního skladu nebo používáte dropshipping?

Všechny objednávky jsou odesílány z Finska z našeho vlastního skladu. Nikdy nepoužíváme dropshipping.

 

Mohu si objednat produkty ze zahraničí? Do kterých zemí dodáváte? Je bezpečné objednávat v zahraničí? Může balík uvíznout na celnici?

Produkty můžeme zaslat do všech zemí EU. V rámci EU princip volného pohybu zboží zajišťuje, že produkty legálně prodávané v jednom členském státě lze volně koupit ve všech členských státech.

Zásilky mezi členskými státy EU nemusí být procleny. Objednávka je bezpečná, všechny balíčky, které jsme dosud odeslali, dorazily bez problémů do cíle.

Bohužel obecně nemůžeme zasílat produkty do zemí mimo EU, protože to vyžaduje samostatné vývozní povolení. Můžeme však diskutovat o větších dávkách, pošlete nám prosím zprávu na toto téma.

 

Jak platit bankovním převodem?

Po dokončení objednávky obdržíte pokyny k provedení bankovního převodu. Převod účtu se provádí prostřednictvím vaší vlastní online banky.

 

Moje online banka mi nedovolí provést bankovní převod, co mám dělat?

Náš účet je registrován v Německu, takže se ujistěte, že máte povoleno Německo v seznamu povolených zahraničních plateb ve vaší online bance. Pokud vaše banka vyžaduje adresu příjemce, použijte údaje uvedené v pokynech k platbě.

 

Musím k převodu účtu přikládat nějaké informace? Jak poznáte, na kterou objednávku se platba vztahuje?

Do pole zprávy o převodu účtu zadejte číslo objednávky. Číslo objednávky má formát #XXXXX, kde XXXXX jsou číslice. Pokud vaše banka neakceptuje znak #, stačí zadat pouze čísla.

Pokud jste zapomněli zadat číslo objednávky do pole zprávy nebo jste omylem zadali platební referenci zobrazenou po pokladně, pokusíme se platbu spárovat na základě vašeho jména. Pokud je příjemce objednávky jiný než plátce a zapomněli jste do pole zprávy uvést číslo objednávky, zašlete nám prosím zprávu, abychom věděli, ke které objednávce máme platbu spárovat.

 

Chci zrušit objednávku, jak to mám udělat?

Pokud objednávka ještě nebyla zaplacena, možná nebudete muset nic dělat. Nezaplacené objednávky rušíme automaticky týden po zadání objednávky.

Pokud jste již objednávku zaplatili, ale ještě nebyla odeslána, zašlete nám zprávu s číslem vašeho účtu. Bez čísla účtu nemůžeme provést vrácení platby. Zprávu byste měli odeslat s dostatečným předstihem, protože osoba, která zprávy čte, nemusí být nutně stejná jako balíček objednávek.

Pokud byla objednávka již odeslána, musíte nám to oznámit zprávou do 14 dnů od obdržení balíčku a vrátit objednávku, aby vám byly vráceny peníze. Vrácení je možné provést poštou nebo přímo v prodejně. Oznámení o vrácení je nutné provést předem. Nedoručený balík pro oznámení o vrácení nestačí.

Můžete také požádat o vrácení prostřednictvím našich webových stránek, pokud jste při zadávání objednávky vytvořili zákaznický účet. Jakmile obdržíme vaši žádost o vrácení, obdržíte e-mailem pokyny k vrácení.

 

Při pokusu o objednání produktů se mi na pokladně zobrazí chybová zpráva „objednávku nelze doručit na vámi uvedenou adresu“. co to způsobuje?

Aktuálně nelze produkty skladem v helsinské prodejně objednat přímo poštou. Pokud si chcete produkty objednat poštou, ujistěte se, že je produkt dostupný v hlavním skladu internetového obchodu nebo v prodejně v Turku.

V případě potřeby můžeme produkt přesunout z prodejny v Helsinkách do skladu internetového obchodu. Zašlete nám zprávu s produktem, množstvím a případnou variantou produktu (velikost balení, barva atd.) a provedeme přesun v pracovní dny během několika hodin.

 

VAPORIZÉRY

Můj vaporizér nefunguje, co mám dělat?

Nejprve si přečtěte část o odstraňování problémů v uživatelské příručce vaporizéru a ujistěte se, že se jedná o vlastnost zařízení, např. cestovní zámek nebo úsporný režim, který byl zapnutý. Uživatelská příručka obvykle obsahuje také možné chybové kódy, které pomáhají při odstraňování problému.

Vaporizér by měl být pravidelně udržován a čištěn. Pravidelným udržováním a čištěním vaporizéru, včetně komůrky na bylinky, vzduchového kanálu a náustku, se zajistí, že vaporizér zůstane déle funkční. Někdy lze závadu odstranit čištěním.

Pokud jste ve Finsku, můžete nefunkční zařízení přinést do naší prodejny k posouzení. Pracovníci naší prodejny zařízení prohlédnou a posoudí, zda se nejedná o závadu, na kterou se vztahuje záruka. Pokud se nemůžete do obchodu dostat, pošlete nám prosím zprávu s co nejpřesnějším popisem závady a pokud možno obrázky a/nebo videa závady.

 

Který vaporizér je nejlepší? Jak poznám, že je pro mě vhodný určitý model?

Nelze jednoznačně říci, který z nich je nejlepší, protože to záleží na osobních preferencích a dostupném rozpočtu. Při výběru vaporizéru je důležité zvážit, jakým způsobem a kde budete vaporizér používat a co s ním chcete odpařovat.

Stolní vaporizér je skvělou volbou pro domácí použití, zatímco přenosný vaporizér poskytuje větší flexibilitu ohledně umístění. Některé modely jsou určeny pro odpařování suchých bylin, jiné se specializují na koncentráty a některé mohou být použity pro oba typy materiálů. Různé modely mohou také obsahovat různé doplňky, jako jsou adaptéry na vodní filtry nebo misky na aromatické byliny.

Při výběru vaporizéru je tedy důležité stanovit si svůj vlastní rozpočet a následně vybrat model na základě požadovaných funkcí. Pokud potřebujete pomoc s výběrem, neváhejte nám napsat nebo navštívit naši prodejnu, kde vám rádi pomůžeme najít model, který bude vyhovovat vašim potřebám.

 

 

SEMENA

Je legální objednávat semínka? Co když žiji v zahraničí a moje země bydliště zakázala semena?

V rámci obchodu v rámci EU je zaručen volný pohyb zboží. Členský stát v zásadě nemůže zakázat objednávání zboží legálně vyrobeného v jiném členském státě. Semena také nejsou zakázána žádnou mezinárodní dohodou. Jsou tedy zcela legální a je přípustné je objednat jak v rámci Finska, tak i v jiné zemi EU. Kromě toho jsou všechny balíčky semen, které prodáváme, prodávány jako sběratelské předměty.